Shop Mobile More Submit  Join Login
Bulletproof by erondagirl Bulletproof by erondagirl
This stemmed from a drawing I did of Andy, Ash and Jake messing around with toy guns. :) It was meant to be much shorter but I just kept adding stuff.
I've got a feeling Mr Control will be back again soon...
Stay away from Jinxx with a gun.
And for those who might not know, this is La Roux, the singer they attack; [link] That's her 'Bulletproof' song! Even better yet is this: [link]

Sorry about the funny shadows on the scan. Yeah, I remember now why I hate lengthways spiral-bound sketchbooks. They don't fit in my scanner T_T
Add a Comment:
 
:iconlobaazul12:
LobaAzul12 Featured By Owner Feb 12, 2014  Hobbyist Traditional Artist

(I'm not sure if I comment this, but if I did, let me know or you can just hidden this one xD)


I'm taking over, a shot of the new world's order, I am Bulletproof! Love that song! Never get tired of *felt something on my head* Huh? *Look behind me and saw the guys, whistling, acting nothing happen*


Okay, which of you ding-dongs did it?


*BVB are still acting nothing happen*


Okay, if you don't tell me...*leaves the box for a second*


*The guys got curious until they were in shock of surprise and fear when they saw me riding a tank*


You're all gonna be not Bulletproof! xD lol

Reply
:iconerondagirl:
erondagirl Featured By Owner Mar 14, 2014  Student Traditional Artist
:D
Reply
:iconlobaazul12:
LobaAzul12 Featured By Owner Mar 14, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Hahaha xD lol
Reply
:iconsofiiklainer:
SofiiKlainer Featured By Owner Feb 3, 2014
Awh Jinxxy
Reply
:iconerondagirl:
erondagirl Featured By Owner Feb 9, 2014  Student Traditional Artist
:giggle:
Reply
:iconchocoreaper:
Chocoreaper Featured By Owner Sep 27, 2013  Hobbyist Digital Artist
lol at that double shot part XDDDD

and the last part omg it's like he didnt even realize it
Reply
:iconerondagirl:
erondagirl Featured By Owner Sep 28, 2013  Student Traditional Artist
I think CC was hiding very well :D
Reply
:iconbvb95:
BVB95 Featured By Owner Sep 8, 2013  Student Artist
ASGHDASHAHAHHAHAHAHHAHAHHHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
XD
Reply
:iconerondagirl:
erondagirl Featured By Owner Sep 28, 2013  Student Traditional Artist
:giggle:
Reply
:iconjhozzyvamp:
Jhozzyvamp Featured By Owner Jul 31, 2013  Hobbyist General Artist
loved it!
Reply
:iconerondagirl:
erondagirl Featured By Owner Aug 6, 2013  Student Traditional Artist
thank you! :heart:
Reply
:iconemily-sinner-1995:
emily-sinner-1995 Featured By Owner Jun 4, 2013  Student General Artist
Will got nerfed!
Reply
:iconerondagirl:
erondagirl Featured By Owner Aug 6, 2013  Student Traditional Artist
he did indeed :D I got nerfed in the stomach once. For foam bullets it hurt like buggery! :giggle:
Reply
:iconemily-sinner-1995:
emily-sinner-1995 Featured By Owner Aug 6, 2013  Student General Artist
bet it does...

Reply
:iconlobaazul12:
LobaAzul12 Featured By Owner Apr 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I love that song! One of my faves from the album and I love the whole thing, especially the panel of La Roux and Andy having his own gun, which it's a cannon, actually, I cant stop laughing throughout the whole thing! xD lol, nicely done! :D
Reply
:iconerondagirl:
erondagirl Featured By Owner Apr 18, 2013  Student Traditional Artist
:bow: I do my best!
Reply
:icondead-dolleyes:
dead-dolleyes Featured By Owner Mar 30, 2013
>.< adorable
Reply
:iconerondagirl:
erondagirl Featured By Owner Apr 2, 2013  Student Traditional Artist
thanks! :D
Reply
:iconcecilieshelly:
CecilieShelly Featured By Owner Feb 11, 2013  Hobbyist Artist
BVB on Leather wings.... now? please...
Reply
:iconerondagirl:
erondagirl Featured By Owner Feb 15, 2013  Student Traditional Artist
will do!
Reply
:iconrandomanimegirl42:
RandomAnimeGirl42 Featured By Owner Feb 7, 2013  Student Writer
The bit about Will Control taking the role of F.E.A.R. too seriously. OMG, I could have died laughing!
Reply
:iconerondagirl:
erondagirl Featured By Owner Feb 10, 2013  Student Traditional Artist
hehehe the pwoer has gone to his head :D
Reply
:iconrandomanimegirl42:
RandomAnimeGirl42 Featured By Owner Feb 10, 2013  Student Writer
I need to get more info on some of the stuff in Legion so I can write IV(y) correctly.
Reply
:iconflawfox:
flawfox Featured By Owner Feb 3, 2013  Student Digital Artist
hahahhahaha. hey person right there. yay you this is awesome!
Reply
:iconerondagirl:
erondagirl Featured By Owner Feb 6, 2013  Student Traditional Artist
who, me? why thank you! :XD:
Reply
:iconflawfox:
flawfox Featured By Owner Feb 6, 2013  Student Digital Artist
yes you and your welcome
Reply
:iconpatiblackcat:
patiblackcat Featured By Owner Feb 2, 2013  Student General Artist
hahaah i love how you combined the two bands' allmost identical albums there

I almost died when i saw the bear cannon XD
Reply
:iconerondagirl:
erondagirl Featured By Owner Feb 6, 2013  Student Traditional Artist
haha yeah, they are similar but also very different too! XD
Reply
:iconwe-are-the-unholy:
We-Are-The-Unholy Featured By Owner Jan 27, 2013
Ahaha, that's awesome!
Reply
:iconerondagirl:
erondagirl Featured By Owner Feb 2, 2013  Student Traditional Artist
thanks! :dance:
Reply
:iconwe-are-the-unholy:
We-Are-The-Unholy Featured By Owner Feb 3, 2013
Welcome :3 :clap:
Reply
:iconshoujo-slytherin:
Shoujo-Slytherin Featured By Owner Jan 26, 2013  Student Writer
YAY!! :D
Reply
:iconerondagirl:
erondagirl Featured By Owner Feb 2, 2013  Student Traditional Artist
;)
Reply
:iconshoujo-slytherin:
Shoujo-Slytherin Featured By Owner Feb 2, 2013  Student Writer
^_^
Reply
:iconkona-chan19:
Kona-chan19 Featured By Owner Jan 26, 2013
lmao this cheered me up a bit in my current depressed state.
Reply
:iconerondagirl:
erondagirl Featured By Owner Feb 2, 2013  Student Traditional Artist
Awwww dear :( I've very very happy it cheered you up! Are you ok?
Reply
:iconkona-chan19:
Kona-chan19 Featured By Owner Feb 2, 2013
I am now haha thanks for asking, i don't even remember why I was sad...or mad...or w/e lol
Reply
:icondallas-john-winston1:
Dallas-John-Winston1 Featured By Owner Jan 26, 2013  Hobbyist
And we will reach out and CRUSH THEM! -gets hit by a nerf dart thing- Da fuq?



BEST PART.
Reply
:iconerondagirl:
erondagirl Featured By Owner Feb 2, 2013  Student Traditional Artist
That's how the Wild Ones need to settle this - an all-out Nerf war! XD
Reply
:icondallas-john-winston1:
Dallas-John-Winston1 Featured By Owner Feb 2, 2013  Hobbyist
I WILL BE THERE TO SEE IT.
Reply
:iconlouisluver35:
louisluver35 Featured By Owner Jan 26, 2013  Hobbyist General Artist
that is so cute!!!!!
Reply
:iconerondagirl:
erondagirl Featured By Owner Feb 2, 2013  Student Traditional Artist
thanks!
Reply
:iconashseven:
AshSeven Featured By Owner Jan 26, 2013  Hobbyist Artist
THAT WAS AWESOME LOL. I LIKE WHEN CC SAYS HI JINXX LOL.
Reply
:iconerondagirl:
erondagirl Featured By Owner Feb 2, 2013  Student Traditional Artist
Jinxx would say hi back, only he forgot how. XD
Reply
:iconashseven:
AshSeven Featured By Owner Feb 2, 2013  Hobbyist Artist
haha ya lol i love these they make me day lol
Reply
:iconheroineoftheday:
HeroineOfTheDay Featured By Owner Jan 25, 2013  Student Writer
OMG JINXXS SQUIRT GUNNN
Reply
:iconerondagirl:
erondagirl Featured By Owner Jan 26, 2013  Student Traditional Artist
is teeny :rofl:
Reply
:iconshakratothearson:
ShakratotheArson Featured By Owner Jan 25, 2013   Writer
Wil, omfg...to be fair, if BVB, nay, if ANYONE, gave me control of an army of Batmen and all encompassing church and government, gave me a neat HQ, a weird snake lady and A CLOAK OMFG I LOVE CLOAKS, then told me I could kidnap as many grease painted children as possible, I would be loathe to give that up either!
Reply
:iconerondagirl:
erondagirl Featured By Owner Jan 26, 2013  Student Traditional Artist
hahaha we know what you'd be doing if you lived in the Wild Ones' world, then! XD I'll have to watch out for you! :giggle:
Reply
:iconshakratothearson:
ShakratotheArson Featured By Owner Jan 26, 2013   Writer
heh, what can I say? I like cloaks and Batman minions XD "Did BVB inspire you to be yourself, to stay strong and fight for your uniqueness?" "No...they inspired me to be a malevolent dictator..."
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1568 × 4224




Details

Submitted on
January 25, 2013
Image Size
991 KB
Resolution
1568×4224
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,230 (3 today)
Favourites
120 (who?)
Comments
85
Downloads
7
×